Wednesday, June 6, 2007

THE WOODLAND

Her er famen,fra venstre;
Brenda,Scott,Renae,Lene,Graham
Liam,Erin, Dean og Lynne
(og Norma som tar bilde=)


Vi bor hos Lynne ("svigermor") her i The Woodland, hvor magpie-ene vekker oss hver morgen med vakker sang, og vegemiten blir aldri tom. her skal vi alltid bo.....eller ihvertfall til vi blir kasta ut.





Glemte jo a si hvem vi er....Liam (som er verdens kjekkeste og beste kjaereste), soster Erin, meg og Tootie...det er pus.


Vegemite,laget av gjaer ekstrakt,
som jeg har pa toasten hver dag...
mmm...salt og godt!
Australierne er noksa overrasket
over at jeg liker det...et palegg man
har vokst opp med her,som
stabburets leverpostei.
men jeg liker jo all mat!



Lynne har ekstremt gronne fingre,
sa bakgarden er selve Edens hage.






Hun elsker lilla, sa huset har fargen bade ute og inne.....til og med bilen er lilla. men det skal jeg si deg, det er flott her!




No comments: